درگیری‌های مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اقدام گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق مواد‌ مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به شهرستان زاهدان و هیرمند در شمال استان سیستان و بلوچستان دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی این دو شهرستان، روز گذشته طی عملیاتی هماهنگ با اشراف اطلاعاتی، اعضای این باند را که با دو دستگاه خودروی 405 در حال جا به جایی محموله مورد نظر در محور مرکزی استان و همچنین روستایی "شادخان و یار محمد علم" در شهرستان هیرمند بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین و مشاهده تکاوران انتظامی، با افزودن سرعت خودروهای تیزرو خود قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که در حلقه محاصره ماموران انتظامی گرفتار و خودروهای آنان متوقف  می‌شود. در این عملیات مقتدرانه و هماهنگ ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان مقدار 410 کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری قاچاقچیان مسلح سراوان و ایرانشهر

سردار طاهری در ادامه به عملیات شب گذشته ماموران انتظامی در جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح ضمن توقیف سه دستگاه خودروی 405 و دستگیری سه قاچاقچی در بازرسی از سوداگران  225 کیلو و یک 100 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 635 کیلو و 100 گرم مواد افیونی در این دو عملیات، بر حضور مقتدرانه تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گلوگاه‌ها و تشدید کنترل محورهای اصلی و فرعی و همچنین ارتفاعات استان در راه مقابله با ورود مواد مخدر به استان تاکید کرد.

کدخبر: 788748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟