6 مصدوم و یک نفر فوتی در دو حادثه رانندگی در جاده های کردستان

به گزارش رکنا، مهدی خوش قدم اظهار کرد: براساس گزارش به مرکز کنترل عملیات EOC، مبنی بر تصادف جاده‌ای یک دستگاه خودرو تویوتا کرولا با پراید یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شد.

 وی افزود: این تصادف که در کیلومتر ۲۱ محور دیواندره به سنندج ، رخ داد یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نجف آباد جمعیت هلال احمر شهرستان بیجار به محل اعزام شدند که عملیات امدادی ۱۵:۵۶ دقیقه آغاز و ۱۷:۱۵ دقیقه به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این سانحه ۳ نفر مصدوم شد که یکی از مصدومین خانم ۳۵ ساله ای بود که توسط نیروهای امدادی، اقدامات امدادی لازم صورت گرفت.

انتقال مصدومین به بیمارستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به حادثه رانندگی دوم بیان داشت: حادثه دوم واژگونی سواری سمند بوده که در کیلومتر ۲۴ محور سقز به دیواندره «گردنه محمود آباد» ساعت ۱۸:۳۴ دقیقه رخ داده است.

خوش قدم افزود: با اطلاع به مرکز EOC،  یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات صاحب شهرستان سقز و یک دستگاه آمبولانس، ساعت ۱۸و ۴۶دقیقه در محل حضور یافته و ساعت ۲۰ و ده دقیقه عملیات پایان یافت.

 وی عنوان کرد: در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین جوان ۲۴ساله ای است که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان شفا منتقل شد.

کدخبر: 776903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟