دستبند پلیس بر دستان باند سارقان حرفه ای منزل در "خرمشهر"

به گزارش رکنا، سرهنگ" نجم الدین سهرابی" در بیان جزئیات خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان خرمشهر شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

0

او افزود: ماموران پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی اعضای بانده 3 نفره سارقان منزل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ومنسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت منازل اعتراف کردند، تصریح کرد: با راهنمایی متهمان یک نفر مالخر نیز دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد 20 عدد سکه طلا ومقادیری طلاجات، 2 دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ماینر، یک دستگاه جارو برقی، یکدستگاه سشوار، 2 دستگاه لب تاپ، 2حلقه لاستیک، یکدستگاه قهوه ساز، 3 دستگاه بازی های کامپیوتری ولوازم جانبی کامپیوتر، 17عدد گوشی تلفن ساده مسروقه، 2عددگوشی تلفن لمسی، یکدستگاه موتور جوش، یکدستگاه سنگ فریز، 2 دستگاه پمپ آب، یکدستگاه آب تصفیه یکدستگاه ترازوی اتوماتیک و.... کشف شد.

سرهنگ سهرابی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند از شهروندان خواست: به هنگام ساخت و ساز منزل به مسائل ایمنی توجه ویژه داشته و از درب‌های ضد سرقت، قفل های ایمن و استاندارد استفاده کنند و از دسترسی افراد نامطمئن به کلیدهای ساختمان جلوگیری کنند.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

 

کدخبر: 768637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟