به گزارش رکنا، سردار"سید محمد صالحی " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای رصد وکنترل عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان، با کار اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان"هفتکل" دریافت کردند که تیم های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی، با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد، مأموران پلیس خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند.

سردار صالحی در ادامه با بیان اینکه در این عملیات 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که یکی از متهمان بر اثر تیر اندازی زخمی شد، بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 175 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

علی رنجکش

 

کدخبر: 767103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟