زلزله  آران و بیدگل خسارتی نداشت

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز  در اصفهان با اشاره به زلزله آران و بیدگل اظهار داشت: صبح امروز زلزله ۴.۹ ریشتری آران و بیدگل را در این استان لرزاند.

وی با اشاره به اینکه این زمین لرزه در ساعت ۵ و ۷ دقیقه صبح بوده که در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه نیز پس لرزه ۲.۸ ریشتری داشت، افزود:  ۷ تیم ارزیاب، دهیاران، بخشداران و عوامل هلال‌احمر، نیروی انتظامی و عوامل راهداری به مناطق تحت تأثیر در شمال آران و بیدگل، ابوزیدآباد و روستاهای اطراف کاشان اعزام شدند.

شیشه‌فروش گفت: این زلزله به صورت تکانه در ساختمان ها و توسط مردم و ساکنان مناطق روستایی و شهری در کاشان، آران و بیدگل، شاهین‌شهر و حتی تا تهران احساس شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کانون این زلزله در منطقه کویری و خالی از سکنه بوده است، بیان کرد: ۸ تا ۹ کیلومتر عمق آن گزارش شد و بر اساس گزارش تیم‌های عملیات این زمین لرزه خسارت و مجروحی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه گزارش رسید که بعضی از اماکن مسکونی در روستاها شکاف و ترک برداشتند که در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی و عملیاتی و مدیریت بحران به صورت ویژه در منطقه در حالت آماده‌باش هستند.

کدخبر: 764288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟