آخرین وضعیت مفقودان سیل و کولاک

در پنج روز گذشته بار دیگر سیل در جنوب و برف و کولاک در شمال و شمالغرب کشور باعث شد تا تعدادی از هموطنان دچار حادثه و بسیاری در برف و کولاک و سیلاب گرفتار شوند. امدادگران، افرادی را از یک قدمی مرگ نجات دادند اما هنوز تعدادی به دلیل حوادث جوی مفقود هستند. معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر جزئیات آخرین وضعیت مفقودان و جست‌وجو برای یافتن آنها را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، محمدباقر محمدی  گفت: صبح سه‌شنبه مفقود شدن ۱۰ کوهنورد به امدادگران هلال‌احمر در اطراف سرو‌آباد اعلام شد که بلافاصله تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند تا در صورت صحت موضوع امدادرسانی‌های تخصصی برای این افراد انجام شود.

 ادامه جست‌وجو برای یافتن سه کولبر

محمدی با بیان این‌که سه‌شنبه مجوز برای یافتن سه مفقودی ارتفاعات منتهی به بینار منطقه مرگور ارومیه گرفته شد و با بهتر شدن وضعیت هوا و امکان حضور در این ارتفاعات کار جست‌وجو برای یافتن این سه نفر با هماهنگی نیرو‌های امنیتی ترکیه و ایران در منطقه انجام می‌شود. امدادگران وارد منطقه شده‌اند و به‌زودی این کار انجام می‌شود.

 جست‌وجو برای یافتن پدر و پسر کوهنورد

وی در مورد گمشدن یک پدر و پسر در ارتفاعات آذربایجان شرقی، گفت: تیم‌های امدادی هنوز به‌دنبال دو گمشده ارتفاعات میشو هستند. سه‌شنبه بار دیگر تلاش‌ها برای یافتن این دو نفر ادامه دارد.

 کارگر آزادراه خرم‌آباد ــ پل زال هنوز مفقود است

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به پیدا شدن خودرو کارگر آزادراه خرم‌آباد ــ پل زال، گفت: هنوز این کارگر پیدا نشده اما امدادگران موفق شدند چند کیلومتر پایین‌تر خودرو نیسان او را کشف کنند، اما هنوز آثاری از جسد او که در سیل گرفتار شده بود، پیدا نشده‌است.

 کشف جنازه دو کودک در ریگان و راننده خودرو در قلعه گنج

محمدی در مورد مفقودی‌های ریگان و قلعه گنج در کرمان، گفت: بر اثر وقوع سیلاب در این شهر‌ها دو برادر در ریگان بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست دادند که جنازه آنها پیدا شد. همچنین جنازه راننده خودرویی که در قلعه گنج گرفتار سیل شده بود، روز بعد کشف شد.

کدخبر: 763980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟