کشف 66 کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو تاکسی

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد : با وصول اخبار موثق مبنی بر قاچاق مقادیری مواد مخدر،توسط یکی از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پوشش تاکسی مسافربر ،مراتب پیگیری و احراز خبر به ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ادامه داد : به محض وصول خبر،رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و در خلال بررسی های پلیسی مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی  در پوشش تاکسی مسافر بر مبادرت به اختفا و جاساز تریاک نموده واز این طریق مواد را به پایتخت منتقل می کند.

حسنوند افزود : با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و کسب اخبار لازم و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و با هدایت عملیاتی ماموران این پلیس سرانجام خودروی مذکور در شهرستان "فسا" متوقف و بلافاصله راننده خودرو را  دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد : با دستگیری متهم،خودرو مورد بازرسی پلیس قرار گرفت و طی آن 66کیلو و 500گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

 

کدخبر: 762571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟