دادستان: درگیری خانوادگی در خیابان هجرت یاسوج زخمی نداشته است

سید علی ملک حسینی پنجشنبه شب اظهار داشت: جوانی به خاطر اختلافات خانوادگی به دلایل نامعلومی با در دست داشتن اسلحه به خانه دادماد شان مراجعه کرده و اقدام به تیراندازی می کند.

به گزارش رکنا، وی افزود: یگان امداد ظرف پنج دقیقه در صحنه حاضر شده و پدر متهم که فرزندش را همراهی کرده بود، بازداشت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهم هم تحت تعقیب است و ماموران تا دستگیری این جوان در این روز تعطیل از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: در تیراندازی خانوادگی کسی مجروح نشده اما در یکی از فیلم های منتشر شده خانمی که در حال فیلم گرفتن است تاکید می کند که یک نفر با تیر زده شده اما اینطور نیست.

ملک حسینی گفت: در کمتر از نیم ساعت کلیپ در تمام فضای استان انتشار یافت که با این روند احساس ناامنی را به مردم القا می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که عده ای با اسلحه به دست گرفتن، نظم و امنیت عمومی را بر هم بزنند و موجبات سلب آسایش مردم را فراهم کنند، در این موارد برخورد سریع، قانونی قاطع، فوری و اثرگذار خواهد بود.

ملک حسینی ابراز داشت: طی چند هفته اخیر در استان شاهد برخی اقدامات ناشایست از بعضی از افراد بودیم که توسط پلیس شناسایی شدند و جای هیچ نگرانی نیست.

وی بیان کرد: تمامی عوامل ایجاد کننده ناامنی های اخیر در استان دستگیر  و روانه زندان شده‌اند و اشد مجازات در انتظار چنین افرادی است که به اطلاع همه مردم استان خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به عنوان نمونه متهمان درگیری در جاده اصلی شهر یاسوج در منطقه بنسنجان که با اسلحه های گرم و سرد به جان هم افتاده بودند، صحنه را بازسازی کردند و در زندان به سر می برند.

ملک حسینی افزود: لیکن آنچه بیشتر مایه نگرانی هست سرعت انتشار و حساس شدن مردم نسبت به این جرایم و احساس نا امنی ایجاد شده هست.

وی عنوان کرد: در این شرایط باز نشر گسترده این فیلم ها احساس نا امنی را چند برابر می کند و باید مردم مراقب ناامن کردن فضای مجازی باشند و هر فیلمی به دست شان می رسد را نشر ندهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به شدت با کسانی که در فضای مجازی اقدام به پخش می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: رسانه های استان با آگاهی تمام تعامل بسیار خوبی با دستگاه قضایی دارند اما در زمینه فضای مجازی در گروه های خانوادگی و طایفه ای برخی کلیپ ها و فیلم ها به سرعت انتشار می یابند و باعث بی نظمی و احساس ناامنی می شوند.

کدخبر: 762089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟