فروش داروهای غیر مجاز در اینستاگرام / بازداشت مرد تهرانی

یک متهم در مخفیگاهش در یکی از مناطق حاشیه ای تهران دستگیر و بیش از 500 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این مکان کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" بیان داشت:  در رصدهای اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران مشخص شد، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 90 هزار دنبال کننده به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب در فضای مجازی می پردازد.

وی عنوان کرد: در ادامه بررسی های پلیس هویت مدیر این کانال و مخفیگاهش شناسایی و نتیجه  تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس شد.  

رئیس پلیس فتا تهران  ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یکی از مناطق حاشیه ای تهران دستگیر و بیش از 500 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این مکان کشف شد.

کشف 30 میلیارد ریال داروی کمیاب از یک متهم

این مقام سایبری با بیان اینکه متهم در پی جویی های انتظامی به جرم انتسابی اعتراف و اشاره کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.  

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است و بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از دارو خانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

کدخبر: 759982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟