دستگیری سارق منزل محله نازی آباد

یک سارق با بالا رفتن از دیوار خانه ها اقدام به سرقت اموال پشت بام و درهای آلومینیومی می کرد که دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی " اظهار داشت: عوامل عملیات کلانتری 130نازی آباد جهت پیشگیری از سرقت در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه درگیری در منزلی شده که وارد عمل می شوند.

 این مقام پلیسی افزود: با تحقیقات انجام گرفته توسط ماموران مشخص شد که فردی با بالا رفتن از دیوار وارد منزل شده و با تجهیزات همراه اقدام به تخریب یک درب آلومینیومی کرده و در حال تبدیل آن به قطعات کوچک تر برای انتقال می باشد که مالک منزل در محل حاضر و با سارق درگیر می شود که متهم توسط عوامل عملیات کلانتری دستگیر و به کلانتری انتقال می یابد.

فروش وسایل سرقتی به مالخری

وی تصریح کرد: متهم در کلانتری به چند فقره سرقت مشابه اقرار و اظهار داشت با سرقت اموال پشت بام مانند دینام کولر، آنها را به مالخری می فروخته است.

جانشین پلیس پیشگیری  تهران به شناسایی هویت و مخفیگاه مالخر اشاره کرد و اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی بیشتر از این محل 5 عدد باطری خودرو ، 2 عدد باطری موتور سیکلت، 3 عدد دینام کولر، یک عدد پمپ آب کولر، یک  عدد شوفاژ،  2 عدد کپسول آتش نشانی کشف شد  و مالخر به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.  

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا روانه شدند.

کدخبر: 759975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟