نقص فنی هواپیما با تاخیر چند ساعته برای مسافران شیراز به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر گفت: پرواز شامگاه گذشته شیراز به تهران، بر اثر نقص فنی با تاخیر مواجه شد که پس از رفع نقص فنی این پرواز انجام گرفت که البته بخشی از زمان این تاخیر، از قبل به مسافران از طریق پیامک اعلام شده بود.

صابر نوروزی اظهار داشت: پرواز شامگاه گذشته که مقرر بود ساعت ۶ عصر از شیراز به تهران انجام شود، به دلیل نقص فنی با تاخیر مواجه شد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: قبل از حرکت، تاخیر یک ساعت و نیمه از طریق پیامک به مسافران اعلام شده بود اما پس از حضور مسافران در فرودگاه نیز بر اثر نقص فنی، چند ساعت دیگر تاخیر ایجاد شد که در مجموع پس از ۵ ساعت و نیم تاخیر، در نهایت این پرواز آخر شب انجام شد.

نوروزی ضمن تکذیب نگه داشتن اجباری مسافران در هواپیما، که از سوی یکی از مسافران این پرواز مطرح شده بود، بیان کرد: مسافران در زمان تاخیر، در فرودگاه پذیرایی شده و کسی به اجبار در هواپیما نمانده است ، شاید به دلیل مشکل فنی، دقایقی از خروج مسافرین  جلوگیری شده باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت قشم ایر بیان کرد: پس از تاخیر ایجاد شده در پرواز شیراز به تهران، تاخیر پرواز شیراز به مسقط را اطلاع رسانی نموده و قبل از پرواز به مسافران اعلام گردید.

نوروزی خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین بین المللی و داخلی، مسافران معترض می توانند شکایت خود در بخش خدمات مشترکین سامانه ایرلاین ثبت کرده و یا با این بخش تماس بگیرند.

کدخبر: 758857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟