انفجار مین انگشت یک جوان را قطع کرد / در قصرشیرین رخ داد

 فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: یکی از کارگران بازارچه مرزی پرویزخان روز شنبه به خاطر اصابت با مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس، دچار آسیب و جراحت شد و یک بند انگشتش را از دست داد.

سرهنگ «محمد محمدی» روز شنبه گفت: شخصی با مراجعه به ماموران انتظامی قصرشیرین اعلام کرد از کارگران بازارچه مرزی پرویزخان است و هنگام نشستن روی تپه های داخل پایانه، دستش با یک قبضه مین برخورد کرده است.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد اصابت دست این فرد به مین هنگام نشستن روی زمین باعث انفجار شده است.

سرهنگ محمدی در پایان و با بیان اینکه انفجار رخ داده منجر به آسیب دیدن هر ۲ دست کارگر بازارچه پرویزخان و قطع شدن یکی از بندهای انگشت دست چپ وی شده است، گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی در دست اقدام است.

مرز رسمی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین به صورت رسمی در سال ۸۶ تاسیس و راه اندازی شد که هم مرز با اقلیم کردستان عراق و در همسایگی استان سلیمانیه قرار دارد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کدخبر: 749913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟