دستگیری ۳ متهم به موبایل قاپی با ۷ فقره سرقت در مشهد

به گزارش رکنا،  سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی توسط ۲ جوان موتورسوار در محدوده پلیس راه قاسم آباد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۴۳ معراج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره آگاهی کلانتری معراج با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر با همکاری دیگر گشت های انتظامی آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از چند روز تحقیقات سرانجام شب گذشته یکی از تیم های دایره آگاهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ جوان موتورسوار را که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ دهقانپور بیان داشت: راکب موتورسیکلت با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام آن ها را با علائم هشدار دهنده دستگیر و در بازرسی از آنان ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی و یک دستگاه شوکر کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیس و مواجهه با تعدادی از مالباختگان به ۷ فقره موبایل قاپی در محدوده بلوار توس و پلیس راه قاسم آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به دستگیری نفر سوم این باند موبایل قاپی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 744150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟