انهدام باند 8 نفره سارقان خشن در نجف آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ میثم گوهری آرانی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل همراه با زورگیری و خشونت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد 8 نفر اعضای باند سارقان زورگیر دستگیر و به 14 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود، 2 نفر از سارقان این سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این 2 متهم ، 6 نفر دیگر از همدستان آنها نیز در چند شهر استان شناسایی و متهمان طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ گوهری خاطر نشان: متهمان دستگیر شده که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 14 فقره سرقت منزل توام با خشونت در این شهرستان و چند شهرستان دیگر استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس این شهرستان در برخورد قانونی با سارقان اموال مردم تأکید و از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با موارد مجرمانه یا مشکوک سریعا با تماس با شماره 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 725467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟