تصادف زنجیره‌ای در جاده بیضاء ۱۴ مصدوم داشت

محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس  از شیراز، گفت: براثر تصادف زنجیره‌ ای بین ۶ دستگاه خودرو سواری (سمند، آردی, پژو ۲۰۷ , پژو ۴۰۵ , پژو ۲۰۶ و پژو پارس) در دوراهی بیضاء ۱۴ نفر مجروح شدند.

او افزود: ساعت  هفت و ۵۷ دقیقه صبح امروز این حادثه به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ فارس اعلام و بلافاصله نیرو‌های امدادی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس اعزام به محل حادثه اعزام شدند.

مرادیان ادامه داد: ۱۳ مصدوم این سوانح رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

رئیس اورژانس استان فارس پیشتر از این اعلام کرده بود که از ابتدای امسال ۲۲ هزار و ۳۹۸ ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۸ ماموریت شهری و ۹ هزار و ۳۱۰ ماموریت جاده‌ای انجام شده است.

مرادیان تعداد مصدومان ماموریت‌های تصادفی را ۲۵ هزار و ۱۶۳ مورد اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های تصادفی ۱۸۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت هزار و ۳۷ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه ۲۵۱ نفر در این حوادث قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باختند.

مرادیان اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات که ماموران انجام میدهند محور شیراز-اصفهان، شیراز-کازرون_ محور جهرم_لار و شیراز-داراب بوده که جزو محور‌های پرحادثه استان هستند.

کدخبر: 723388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟