دستگیری اعضای باند سارقان مغازه در نظرآباد

به گزارش رکنا، محمد نادربیگی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان نظرآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، به طور ویژه بررسی و پیگیری وقوع سرقت‌ها را در دستور کار قرار داده و با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را به همراه همدستش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مأموران، متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند که پس از ارائه مستندات پلیسی لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان نظرآباد اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند دونفره که همگی دارای سابقه کیفری بوده و با شگردهای توپ زنی و تخریب شیشه مغازه‌ها در ساعات خلوت روز اقدام به سرقت اجناس، وجوه نقد، تجهیزات رایانه‌ای و اشیا قیمتی از مغازه‌ها می‌کردند.

نادربیگی با اشاره به شناسایی مالباختگان و تحویل سارقان به مراجع قضائی از شهروندان به ویژه کسبه خواست به هشدارهای پلیس توجه جدی داشته باشند و مغازه‌های خود را به سیستم‌های ایمنی و هشداردهنده تجهیز کنند.

 

کدخبر: 715077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟