عاملان هتک حیثیت و نشر اکاذیب در آزادشهر دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ سید داوود حسینی اظهارکرد: در پی شکایت دو شهروند آزادشهری مبنی بر اینکه افرادی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنها از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی با مقام قضائی، با تلاش گسترده و شبانه روزی، موفق شدند متهمان پرونده را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: در خصوص موضوع پرونده از متهمان تحقیق به عمل امد که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بوده ولی در نهایت در مواجه با مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه‌های خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

حسینی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ در این فضاها توهین به افراد از شایع‌ترین جرایم بوده که مطابق قانون جرم بوده و دارای مجازات است بنابراین با توجه به نوع توهین‌، مجازات آن هم متفاوت است و در صورت شکایت کردن توسط شاکی‌، پیگیری قضائی آن امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهند.

اخبار و حاشیه سلبریتی ها را در این صفحه بخوانید

آخرین عکس ارشا اقدسی قبل از مرگ + ناگفته ها از رکورد شکنی پرواز با ماشین

گفتگو با یک اعدامی / پای چوبه دار اسمم را با ماژیک روی دستم نوشتند

تجاوز همزمان سامان و دوستش برای دختر جوان تهرانی / فیلم گرفتند تا سکوت کنم

زورگیری 2 زن جوان با چاقو از پسر 31 ساله / گفتگو با آنیتا و یاسمن + عکس

5 سال تجاوز وحشیانه به زن 30 ساله در اسارتگاه مخوف پزشک دیوانه + عکس

تلخ ترین فیلم لحظه فرار از دست طالبان / آویزان شدن از چرخ های هواپیما

نقشه شیطانی خواستگار 40 ساله برای زیور دختر 16 ساله

بازداشت واکسن فروش تجریش / مردانی که یک شبه میلیاردر شدند

زن خائن از 3 پسر غریبه آبستن شد ! + عکس

 

کدخبر: 713364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟