جزئیات 5  حادثه هولناک در اصفهان/  17 مصدوم و 2 کشته

به گزارش رکنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور تیران به فریدن واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش‌بیمارستانی۲ واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل یک مرد، دو زن و سه کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

داران در غرب استان اصفهان قرار دارد.

وی درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری سوناتا و پژو پارس در اتوبان فرودگاه اصفهان بیان کرد: این حادثه ۶ مصدوم شامل یک زن و پنج مرد داشت که پنج نفر از آن‌ها توسط سه واحد امدادی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند و یکی از مصدومان که برای انتقال یه بیمارستان رضایت نداد در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه امروز ۲ پسر بچه تبعه افغانستان در زاینده‌رود حدفاصل خانه هنرمندان و پل خواجو غرق شده بودند که توسط نیروهای امدادی خارج و توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.

وی اشاره کرد: ساعت ۲۰ و ۱۶ دقیقه چهارشنبه شب نیز در یک ویلا در چادگان یک مرد ۳۵ ساله که غرق شده بود از آب خارج شد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شد.

چادگان در ۱۲۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

راستین درباره واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه در کیلومتر ۱۰ جاده خوانسار روستای ویست گفت: در این حادثه یک پسر ۱۵ ساله و یک مرد ۳۵ ساله جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: سه پسر ۱۲ تا ۱۴ ساله نیز در این سانحه رانندگی مصدوم و به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شدند.

ویست در ۳۰ کیلومتری غربی شهرستان خوانسار در دل پیشکوه های زاگرس و مقابل زردکوه قرار دارد.

 

کدخبر: 706851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟