3 کشته و 5 مجروح در تصادف مرگبار پراید با گاردریل

سرهنگ "مهدی خمر" رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این حادثه دلخراش اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردیل حاشیه جاده در کیلومتر 20 محور "زاهدان-خاش" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با 8 نفر سرنشین به شدت با گاردریل کنار جاده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه3 نفر از سرنشینان خودرو  به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 5 سرنشین دیگر آن نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ خمر خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه دلخراش ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

وی در پایان از رانندگان محترم خواست تا باتوجه به دو طرفه بودن محورهای مواصلاتی استان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم .

کدخبر: 705966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟