خاموشی شعله های آتش با کمک آتش نشانان اهوازی

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق خودرو پراید در کوی سعدی خیابان کارون شرقی اطلاع رسانی شد که آتش نشانان سریعا با ایمن سازی و تجهیزات تخصصی شعله‌های آتش را مهار کردند.

به گزارش رکنا، او بیان داشت: مهار آتش سوزی منازل مسکونی ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در کوی رمضان خیابان شهاب ۲، ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه در فاز ۳ کوی ملت خیابان اقبال به علت اتصال برق جعبه فیوز و ۲ مورد حریق پایه برق در خیابان غفاری بین ادهم و گندمی و منطقه نادری خیابان خاقانی، کنتور برق منازل مسکونی در منطقه بهارستان و کوی نفت از دیگر عملیات‌های انجام شده با کمک آتش نشانان است.

قنبری افزود: آتش نشانان در عملیات مهار آتش سوزی خودرو پراید ساعت ۲۲ و ۵۱ دقیقه در منطقه بوستان خیابان اصفهان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان یک کودک را که در منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان شهید بندر به علت خرابی قفل درب محبوس شده بود نجات دادند. همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه پهلوان شرقی یک شهروند را نجات داد.

کدخبر: 705219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟