تصادف زنجیره ای در جاده مرگ آذربایجان غربی

تصادف زنجیره ای در پیرانشهر باعث ترافیک شد. این تصادف زنجیره ای 9 مصدوم داشت، یکی از مصدومان تصادف زنجیره ای باردار بود. خوشبختانه حال عمومی کلیه مصدومان تصادف زنجیره ای مساعد می باشد. در تصادف زنجیره ای دو عدد پژو ۴۰۵ ، پژو ۲۰۶ ، ساینا باهم برخورد کردند.

ابراهیم عزیزنژاد مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان پیرانشهر گفت: عصر روز سه شنبه ۲۲ تیرماه گزارشی مبنی بر حادثه برخورد بین چند خودرو سواری (دو عدد پژو ۴۰۵ ، پژو ۲۰۶ ، ساینا) در سه راهی کارخانه قند پیرانشهر در محور نقده به پیرانشهر دریافت شد که سریعا نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در این حادثه که بصورت زنجیروار اتفاق افتاد متاسفانه نفر ۹ مصدوم شدند که یکی از مصدومان این حادثه یک خانم باردار بود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر اضافه کرد: خوشبختانه حال عمومی کلیه مصدومان مساعد می باشد و همه مصدومان با تلاش نیروهای امدادی شهرستان در اسرع وقت به بیمارستان پیرانشهر اعزام شدند.

عزیز نزاد در پایان یادآور شد: هم اکنون کلیه مصدومان این حادثه تحت مراقبت نیروهای کادر درمان پیرانشهر می باشند و حال عمومی مصدومان مساعد می باشد اما در صورت نیاز مصدومان با تشخیص پزشک و جهت انجام معالجات درمانی بیشتر به مراکز درمانی استان اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است ترافیک محور پیرانشهر به نقده که به جاده مرگ معروف است همواره در سال‌های اخیر به علت به نتیجه نرسیدن روند اتوبان این محور باعث بروز حوادث تلخ جاده ای شده است.

کدخبر: 704915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟