خبر توقف عرضه خودرو در بورس تکذیب شد

به گزارش رکنا، روز گذشته خبری با عنوان لغو عرضه برخی خودروها در بورس کالا منتشر شد. در این خبر آمده بود: «پیرو نامه شورای رقابت و با دستور مستقیم معاون اول رئیس جمهور عرضه خودروهای دنا، ۲۰۷ و شاهین در بورس متوقف شد.»

در ادامه این خبر ذکر شده بود: «ظهر امروز (شنبه هشتم بهمن ماه) جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس شورای رقابت و وزرای صمت و اقتصاد در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و با دستور شفاهی معاون اول رئیس جمهور مقرر شد مطابق نامه ی شورای رقابت مبنی عرضه ۲۰۷، تارا و شاهین در بورس کالا متوقف شود.»

طبق آخرین پیگیری ها این خبر صحت ندارد و مردم و فعالان بازار سرمایه و صنعت خودرو برای کسب اخبار و اطلاعات موثق باید به رسانه های رسمی کشور مراجعه کنند.

همچنین سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توئیتی شایعات مبنی بر دستور معاون اول رییس‌جمهور درخصوص توقف عرضه خودرو در بورس را تکذیب کرد.

«امید قالیباف» در این توئیت نوشت: امروز هیچ جلسه‌ای در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا برگزار نشده است. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین معاون اول رئیس جمهور نیز دستوری در خصوص توقف عرضه خودرو در بورس نداده است.

منبع: ایرنا

کدخبر: 865279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟