وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرد

به گزارش رکنا، به نقل از شاتا، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو، گفت: این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود و وجه مثبت آن این بود که کیفیت خودروها را خیلی خوب به نمایش گذاشته شده و به این وسیله بخشی از ابهاماتی که در جامعه درباره کیفیت خودروها وجود دارد رفع میشود.

پاشایی بهرام در ادامه خاطر نشان کرد: پلتفرم های خیلی خوب، جذاب و جوان پسندی در نمایشگاه صنعت خودرو به نمایش گذاشته شده و امیدواریم که این پلتفرم ها هر چه سریعتر به تولید انبوه برسد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: خودروی برقی رونمایی شده در این نمایشگاه خیلی مورد توجه قرار گرفت و نکته حائز اهمیت اینکه صفر تا صد موتور این خودرو به دست جوانان خودمان طراحی شده است و امیدواریم که با توجه به مشکلات زیست محیطی که در کشور با آن روبه رو هستیم هر چه زودتر این خودرو به تولید انبوه برسد.

پاشایی بهرام گفت: وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرده و باید به وزیر زمان بیشتری بدهیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: وزیر صمت به طور ویژه و جدی روی استانداردهای ۸۵گانه خودرو متمرکز شده‌ تا آنها را اجرایی کند و از آنجایی که این استانداردها در راستای احترام به حقوق مصرف کننده است برای نمایندگان مجلس از اهمیت بالایی بر خوردار است.

کدخبر: 819580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟