صنعت خودرو پویا و فعال است

به گزارش رکنا، به نقل از شاتا، علی اکبر کریمی در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده تلاش‌های است که برای تحول در صنعت خودرو انجام میشود و فرصتی مناسب برای مردم است تا با این تلاش ها آشنا شوند و با این کارهای مهمی که در شرکت های خودروسازی کشور در زمینه خودروی سواری و سنگین انجام میشود آشنا شوند.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه افزود: این نمایشگاه نشان می دهد که صنعت خودرو صنعت زنده، پویا و فعالی است که تلاش های خوبی در آن انجام می شود و فعالان صنعت خودرو هم باید در این زمینه تلاش کنند تا هر ایرانی به استفاده از خودروی ایرانی افتخار کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره میزان اقدامات وزارت صنعت در زمینه تحول صنعت خودرو گفت: وزارت صمت با تشکیل معاونت تخصصی حمل و نقل در ساختار این وزارتخانه تاثیر گذار بوده و این وزارتخانه باید تلاش‌های خودش را به حوزه سیاستگذاری و نظارت نیز معطوف کند چرا که این امر به بهتر شدن وضعیت این صنعت منجر خواهد شد.

کریمی با اشاره به کمبود عرضه خودرو نسبت به حجم تقاضای موجود در بازار گفت: بالا بردن تیراژ تولید در کشور یکی از اقداماتی است که می تواند در کوتاه مدت به آرامش بازار و کم کردن فشار روانی بر روی صنعت خودرو کمک کند، منتها این بالا بردن حجم تولید باید همراه با حفظ سطح کیفیت و ارتقاء آن باشد.

 

کدخبر: 819422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟