تاخیر بیش از ۷ ساعته پرواز مشهد-استانبول

به گزارش رکنا ، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد گفت: پرواز ایرتور تاخیر بیش از ۷ ساعته پرواز مشهد-استانبولبه مقصد استانبول به دلیل نقص فنی با بیش از هفت ساعت تاخیر هنوز انجام نشده است و مسافران این پرواز در فرودگاه مشهد منتظر هستند.

حسن جعفری افزود: این پرواز متعلق به هواپیمایی ایرتور، قرار بود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از فرودگاه مشهد انجام شود که به دلیل نقص فنی تاکنون انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران این پرواز در سالن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پذیرایی شده و منتظر رفع نقص برای انجام پرواز هستند.

جعفری گفت: این هواپیما که قرار بود در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد و این پرواز تا زمان رسیدن لاستیک‌ ها از تهران و تعویض آنها با تاخیر مواجه شده است.

فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

این فرودگاه پیش از شیوع کرونا بطور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌ شد.

کدخبر: 814190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟