همکاری ادارات خوزستان برای حل مشکلات صنایع بهبهان

به گزارش رکنا، آقارضا فتوحی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت مسایل پیرامون فعالیت‌های اقتصادی شهرستان بهبهان قرار گرفت و دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنایع این شهرستان را صادر کرد.

وی در این سفر از کارخانه خرما، کارخانه قند و برخی واحدهای مرغداری بازدید به عمل آورد و سپس در جلسه‌ای با فعالان اقتصادی این شهرستان مسایل آنان را بررسی کرد.

به نقل از استانداری خوزستان، فتوحی همچنین از نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم جهت اجرای فاز توسعه نیروگاه بازدید کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با حضور در شهرک صنعتی و بازدید از تعدادی از صنایع تولیدی و سرکشی از بخش‌های مختلف این واحدها، از نزدیک در جریان امور و مسائل مربوط به این واحدها قرار گرفت و ضمن گفتگو و شنیدن درخواست‌های صاحبان این واحدها، دستورات لازم را در راستای حمایت از تولید، اشتغالزایی و رفع موانع تولید صادر کرد و خواستار همکاری و پیگیری تمامی ادارات استان برای حل مشکلات پیش روی صنایع و واحدهای تولیدی این شهرستان شد.

شرکت در مراسم یادبود شهدای شیمیایی شهرستان بهبهان و عرض تسلیت به خانواده‌ بازماندگان سانحه تصادف اخیر در بهبهان بخش دیگری از سفر یک روزه معاون اقتصادی استاندار به شهرستان بهبهان بود.

منبع : ایسنا

کدخبر: 762071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟