بررسی نرخ نامه جدید بلیط هواپیما

این نرخ ها به طور متوسط با 13 کاهش همراه بوده که بیش ترین آن 2 درصد و کم ترین آن 33 درصد بوده است. در ادامه، بررسی مختصری از گران ترین و ارزان ترین بلیط مسیرهای پروازی که در حال حاضر و با نرخ های جدید، ارائه می گردد، انجام شده است.

Untitled-1

پروازهای کیش، رکوردار گران ترین بلیط ها

در میان نرخ های اعلام شده، بلیط مسیرهای منتهی به جزیره کیش ، قابل تامل است. در حال حاضر، گران ترین بلیط، مربوط به مسیر پروازی تبریز کیش می باشد که با نرخ مصوب 1,596,100 به فروش می رسد. هم چنین، بلیط پرواز تهران کیش نیز به عنوان یکی از پرمتقاضی ترین مسیرهای هوایی در کشور، با نرخ 1,310,200 عرضه می باشد که از گران ترین مسیر پروازی حال حاضر از مبدا تهران تلقی می گردد.

ارزان ترین مسیرهای پروازی

از طرف دیگر و در میان جدول نرخ های مصوب، ارزان ترین بلیط ها بیش تر از میان مسیرهای پروازی با مبدا مشهد به چشم می خورند. بلیط های مشهد شاهرود، مشهد بیرجند و مشهد بجنورد از ارزان ترین نرخ ها برخوردار می باشند. البته در حال حاضر، ارزان ترین بلیط مربوط به پرواز تهران اراک می باشد که بهای آن ۵۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان می باشد. بلیط هواپیما تهران اردبیل نیز با بهای مصوب 765,400 تومان، جزء ارزان ترین مسیرهای هوایی از مبدا پایتخت می باشد.

نرخ های جدید پروازهای مبدا تهران

بلیط های هواپیما از مبدا تهران که جز پرترددترین مسیرهای پروازی در کشور به شمار می روند نیز از قاعده کاهش قیمت استثنا نبوده اند. بلیط هواپیما تهران تبریز به عنوان یکی از پرمتقاضی ترین بلیط ها، با حداکثر نرخ 851,500 ارائه می گردد. تهران مشهد و تهران اصفهان نیز در لیست مسیرهای هوایی پرتردد، به ترتیب با 982 هزار تومان و 782 هزارتومان عرضه می شوند. آن چه در میان مسیرهای هوایی از تهران حائز اهمیت است، قیمت بالای بلیط تهران کیش می باشد که در لیست گران ترین بلیط ها قرار گرفته است.

کدخبر: 743671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟