تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران از 16 خردادماه + لینک سایت و شماره تماس

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران افزود: از روز سه شنبه 16 خرداد ماه در پی مصوبه دولت مبنی بر آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت 6 صبح ، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان نسبت به تطبیق شروع ساعت کاری مراکز با این مصوبه اقدام نموده است. مراکز بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق همچون گذشته در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار معاینه فنی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 6 الی 18 فعال هستند.

وی در خصوص فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای جمعه گفت: با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در ایام هفته به علت مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز را ندارند لذا جهت رفاه حال این افراد  برخی از مراکز در ایام تعطیل نیز فعال هستند. در روزهای جمعه مراکز معاینه فنی شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام، نیایش، خاوران و امام رضا(ع) از ساعت 7 الی 14 آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند.

مالکی در خصوص نحوه اطلاع از آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir و یا تماس با سامانه پاسخگو 96006000 از نحوه فعالیت و ساعت کاری مراکز معاینه فنی مطلع شوند.

وی در توضیح  میزان ظرفیت ایجاد شده برای پذیرش اینترنتی در مراکز معاینه فنی تصریح کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت زمان،  پذیرش در 10 مرکز معاینه فنی خودرو شهر تهران صرفا اینترنتی انجام می شود.مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام(شماره 4) و هنگام (شماره 8) تنها  با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکان پذیر است. در حال حاضر ظرفیت اینترنتی  ایجاد شده در این مراکز بیش از تقاضا است و شهروندان به راحتی می توانند با مراجعه به سایت بلافاصله در همان روز نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند. البته بجز ده مرکز صدر الاشاره مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی به سایر مراکز امکان پذیر است.

کدخبر: 898767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟