بازگشت مدیریت شهری تهران به مسیر پیشرفت

به گزارش رکنا، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در جریان جلسه 143 شورای شهر به روند توافق جهت عقد قرارداد برای تامین 1600 اتوبوس شهری اشاره کرد و گفت: عملکرد کنونی  در حوزه حمل و نقل شهری نشان می دهد، آنچه که در گذشته نه چندان دور  آرزو  بود امروز تبدیل به واقعیت هایی تحقق پذیر شده است.

وی دغدغه نمایندگان مردم در شورای شهر را سرعت بخشیدن در اجرای امور برای خدمتگزاری هرچه بهتر به شهروندان دانست و تاکید کرد: اعضای شورای شهر در انجام وظایف نمایندگی و نظارتشان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که مدیریت شهری چه چیزی را تحویل گرفته است. 

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: خدمات در شهرداری در مدت 4 سال پس رفت داشت و در این دوسال شاهد بازگشت به مسیر پیشرفت در آن هستیم. شهرداری برای خدمت رسانی ابتدا باید ماشین زنگ زده و در گل فرورفته را بیرون می کشید تا بتواند آن را در مسیر حرکت و پیشرفت قرار دهد.

سروری سیاست شهرداری در بالا بردن سقف مطالبات از  مدیران را صحیح دانست و آن را نوید دهنده حرکت به سمت افق روشن تر و وسیع تر ارزیابی کرد و گفت: ارزیابی عملکرد دو سال گذشته شهرداری نشان می دهد که زمینه های تحول در این سال فراهم شده و با اقدامات صورت گرفته باید انتظار گشایش در پروژه های بزرگ مقیاس همچون ادامه عملیات تکمیل پروژه های یادگار امام (ره)و شهید شوشتری  باشیم.

کدخبر: 888845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟