بانکی پور: عین اللهی قوی ترین وزیر در پیگیری جوانی جمعیت بوده است/ نگاه مثبت مجلس به کارنامه وزیر بهداشت

به گزارش رکنا، امیرحسین بانکی پورفرد نماینده اصفهان و ورزنه و رییس کمیسیون مشترک «طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا اظهار کرد: باتوجه به این که بار وزارت بهداشت در قانون جوانی جمعیت بیشتر از سایر وزارتخانه ها بوده است، عین اللهی با تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت، کیفی ترین و مؤثرترین عملکرد را در بین دستگاه های مختلفِ دولت در این خصوص داشته است.

رییس کمیسیون مشترک «طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه تخصصش که مسائل مربوط به جمعیت است، بیان کرد: وزارت بهداشت با تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت بیشترین تلاش  را در دولت برای مساله ملی و راهبردی جمعیت داشته و وزیر بهداشت به عنوان فرمانده این قرارگاه تاکنون 15 جلسه  این قرارگاه را تشکیل داده است.

بانکی پورفرد افزود: در حالی که شاهد کم کاری دستگاه های دیگر در اجرای قانونی جوانی جمعیت هستیم دکتر عین اللهی معاونان، مدیران و کارکنان وزارت بهداشت را برای اجرای این قانون بسیج کرده است.

وی در پایان نگاه مجلس به عملکرد و کارنامه عین اللهی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه شاهدیم گاهی چالش ها و‌موانعی در مسیر  وزیر بهداشت ایجاد می شود ولی امیدواریم دکتر عین اللهی با قوت بتواند به کار خود ادامه دهد.

کدخبر: 863166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟