ادارات همدان فردا تعطیل است / تعدیل تعدادی از جایگاه های CNG در همدان

به گزارش رکنا،محمدصادق اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته تخصصی کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی  و با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مراکز دانشگاهی(آموزشی و اداری) و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش استان و سازمان ها و نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات به استثنای مراکز امدادی و خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک ها در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به صورت دورکار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود، تصریح کرد: تمامی مراکز آموزشی آموزش ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی درباره تعطیلی تعدادی از جایگاه های عرضه CNG همدان، یادآور شد: با توجه به بارش برف و افزایش برودت هوا و ورود جبهه هوای بسیار سرد در استان و ماندگاری سرما در استان، در راستای مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از افت فشار گاز در مناطق شمال و شرق کشور تعداد معدودی از جایگاه های CNG در سطح استان موقتاً به حالت تعدیل درآمده است.

محبی نظر افزود: رانندگان عزیز ضمن اهتمام ویژه به صرفه جویی در مصرف سوخت و پرهیز از سفرهای غیرضرور می توانند از سایر جایگاه های عرضه گاز طبیعی استفاده کنند.
ایسنا

کدخبر: 861264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟