افتتاح و بهره برداری از پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه13

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، در این مراسم، فاز دوم پیاده راه سلامت، پارکینگ های درب اول و سوم سرخه حصار ، خانه‌های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات، اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار، اصلاح هندسی و بازگشائی دوربرگردان خیابان پیروزی تقاطع امام علی(ع) افتتاح و به بهره برداری رسید. 

همچنین، کلنگ احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز ضلع غرب ورودی مترو شهید کلاهدوز با هدف ساماندهی تاکسی های خطی و تسهیل در عبور و مرور  به زمین زده شد. 

شهردار منطقه 13 در خصوص افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت  به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور گفت: این پروژه به طول 1400 متر اجرائی و کلیه موارد ایمنی ، تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری نیز در این پروژه لحاظ شده است.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به  ایمنی سازی معابر پارک جنگلی سرخه حصار در پروژه قطب گردشگری شرق تهران و همچنین تسهیل در تردد وسایل نقلیه  اظهار کرد:  این منطقه اقدام به احداث دو پارکینگ روباز درب اول به مساحت 4172 مترمربع و ظرفیت 200 دستگاه و درب سوم به مساحت  3273 مترمربع و ظرفیت 120 دستگاه نموده است .

شهردار منطقه 13 در خصوص افتتاح خانه های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات ادامه داد : با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه ،توسعه مُد حمل و نقل پاک در بین شهروندان و ایجاد فرهنگ نشاط و شادی در خانواده های محلات منطقه 13  خانه های دوچرخه در سرای محلات آشتیانی و  نیروی هوایی جانمایی شد. 

او با اشاره به مشخصات پروژه عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی رفیوژ میانی خیابان مهربار گفت : این پروژه حدفاصل میدان چایچی تا میدان اطلاعات جهت روانسازی و کانالیزه کردن حرکات وسائط نقلیه و تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی به اجرا درآمد. 

همزمان با افتتاح و بهره برداری پروژه های ترافیکی، اختتامیه آموزواره پاییزی حرکت نیز با شرکت 447 کودک و نوجوان در بخش های عکس، فیلم یک دقیقه ای ، نقاشی و خاطره نیز برگزار شد.

کدخبر: 857722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟