گلایه عضو شورا از ارائه نشدن سند جامع هوشمندسازی توسط شهرداری تهران

به گزارش رکنا، علی اصغر قائمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران بیان کرد: مدتی است از رسانه ملی، موضوع درگاه ملی مجوزها مکررا مورد پیگیری قرار می‌گیرد و این در حالیست که وزیر ارتباطات نیز مدتی پیش به مجلس دعوت شد تا در مورد این موضوع پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته نیز همکارمان در مورد این موضوع تذکر دادند، گفت: در سال ۹۲ مجلس مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن دولت مکلف شد پایگاهی را برای صدور مجوز ایجاد کند که تا ساعت ۲۱ شب گذشته حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار درخواست ثبت شده بود و این پایگاه صرفا برای صدور پروانه‌های صنفی است و تا کنون ۳۱ دستگاه به این سامانه متصل شده‌اند.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران افزود: شهرداری تهران نیز به تازگی به این سامانه پیوسته است و پنجمین شهرداری کشور است که به این سامانه متصل شده است. هر چند که توقع داشتیم شهرداری تهران در اتصال به این سامانه پیشرو باشد اما مسئله این است که وقتی وارد قسمت شهرداری تهران می‌شویم به درگاه "تهران من" وصل می‌شویم که با طی یک پروسه احراز هویت متوجه می‌شویم که در این درگاه یک لینک گذاشته‌اند و عملا اتفاقی رخ نداده است.

وی افزود: این در حالیست که شهرداری تهران باید تا تیر ماه لایحه سند جامع هوشمندسازی را به شورا می‌آورد و دو ماه قبل نیز باید لایحه پنجره وارد صدور مجوز را به شورا می‌آورده که نیاورده است.

 

کدخبر: 830600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟