زاکانی: یک میلیون واحد مسکن در تهران کم داریم

به گزارش رکنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته قرارگاه جهادی در شهرداری مطرح شد که افراد بسیاری انتقاد کردند که این اقدام نسبتی با شهرداری ندارد. 

وی گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب که به آن می‌بالیم، این بود که شعار «ما می‌توانیم» را در ابعاد مختلف به اثبات رساند که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند که با شعار «ما می‌توانیم»، خواسته‌هایمان محقق می‌شود. 

شهردار تهران ادامه داد: اگر در کنار هم نباشیم امکان ندارد مطالبات محقق شود و اگر کسی تک‌محور باشد، به اهداف خود نمی‌رسد. 

زاکانی با اشاره به نیاز مردم به مسکن، تاکید کرد: یک میلیون مسکن برای افراد حاضر در تهران کم داریم که نتیجه آن منجربه حاشیه نشینی  و افزایش قیمت مسکن می‌شود لذا برای رفع این کمبود، قرارگاه جهادی مسکن را تشکیل دادیم. 

وی در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی طرح احیاء محله نفرآباد عنوان کرد: طرح بازآفرینی نفرآباد سال‌ها راکد مانده بود که به دولت انقلابی منعکس شد و با همکاری وزارت میراث یک طبقه به این طرح اضافه شد و مفتخر هستیم امروز در شهرری گام دیگری از خدمتگذاری را با مسؤولان شهرستان پیش می بریم. 

شهردار تهران با بیان اینکه دوسوم پول سبدخانوار صرف داشتن سرپناه است، خاطرنشان کرد: در راستای رفع  مشکلات تهیه مسکن، تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت راه و شهرسازی و مجموعه‌های های مختلف امضا کردیم تا مشکلات کمبود مسکن برطرف شود. 

 

کدخبر: 821751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟