خبرنگاران وارث امانت الهی هستند

به گزارش رکنا، نرگس معدنی پور در یادداشت خود آورده است؛ 

امسال روز خبرنگار مصادف شده است با عاشورا ی حسینی و همانگونه که پیام واقعه عاشورا که همانا حق گویی و حق جویی است از طریق پیام آوران راستین، صادق و درست نویس از آن زمان تا به امروز منتقل گردیده است، رسالت خبرنگاران نیز آگاهی رسانی به مردم است.  

با این توصیف خبرنگاری  صرفا یک شغل و پیشه نیست بلکه باید آن را رسالت به عشقی دانست که هدفش رشد و توسعه فرهنگی جامعه و آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگار و خبرنگاری زمانی به اوج تعهد خود در قبال امانت الهی می رسد که مهارت و دانش خود را با تعهد، دقت، صحت و صداقت درآمیزد. 

نام خبرنگار با شهود و شهادت درآمیخته و این نشان از جایگاه ارزشمند آن دارد تا جایی که طی دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، زمان بازسازی کشور، دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و دفاع از سلامت، تعداد زیادی از اصحاب رسانه جانفشانی کردند تا مسیر راه اطلاع رسانی روشن بماند. مسیری که پرچمدار آن برای اصحاب رسانه شهید صارمی ها هستند. 

خبرنگاران به عنوان صاحبان قلم، امروز در کنار مدیریت شهری قرار گرفته اند تا پیام رسان روزهایی بهتر برای مردمی باشند که به فردا چشم امید دارند. شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی متعهد، متخصص،مسؤولیت‌پذیر، ارزش‌گرا و حقیقت‌جو برخوردارند و همین فرصتی را فراهم می سازد برای انعکاس هر چه بهتر آنچه که برای مردم رقم می خورد و هر آنچیز که مردم از مدیران شهری خود توقع دارند. 

ضمن عرض تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران برحقشان، بدینوسیله روزخبرنگار را گرامی می دارم و زحمات با ارزش خبرنگاران کشورم را ارج می نهم.

کدخبر: 812264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟