شهرداری منطقه ۱۴ معین منطقه سیل زده فیروزکوه تعیین شد

به گزارش رکنا، محمدامین سالاری پور در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه گفت: باتوجه به دستور شهردار تهران و موضوعی که در هیات دولت مطرح شد استانداری و شهرداری تهران برای کمک به مناطق سیل زده پای کار آمدند و حسب دستور شهردار تهران، منطقه ۱۴ شهرداری تهران به عنوان معین فیروزکوه انتخاب شد.

وی افزود: در همین راستا در نخستین روز پس از حادثه نیروی انسانی مجموعه شامل ۲۵ نفر عوامل کارگری و راننده به همراه ۱۱ دستگاه بابکت ساعت ۴ بامداد به سمت فیروزکوه حرکت کرد و ساعت ۷ صبح محدوده تعیین شده توسط استانداری تهران تحویل گرفته شد و عوامل مشغول کار شدند.

سالاری پور ادامه داد: شهرداری تهران در سیل امامزاده داوود نیز کمک رسانی داشت و هنوز هم عوامل در آن محدوده مشغول خدمت رسانی هستند؛ لذا در فیروزکوه نیز در بحث لایروبی و پاکسازی کوچه ها، معابر و حتی داخل حیاط خانه های شهروندان عوامل کارگری شهرداری تهران مشغول به کار هستند.

وی درباره پیش بینی زمان اتمام عملیات کمک رسانی به مناطق سیل زده فیروزکوه گفت: در محدوده زیر نظر استاندار تهران کار می‌کنیم و تا هر زمان استاندار تهران تشخیص دهند انجام وظیفه خواهیم کرد و در خدمت هستیم و هر زمان اتمام عملیات اعلام شود از محدوده خارج شده و به موقعیت کاری خود باز می‌گردیم.

کدخبر: 809938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟