برنامه مدیریت شهری برای بهبود فضای کسب و کار و کارآفرینی در پایتخت

به گزارش رکنا، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به انتخاب پرویز سروری به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:‌ این انتخاب را به ایشان تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله در جایگاه جدید منشأ خیر و برکت باشند.

وی در ادامه افزود:‌ بیکاری منشأ همه آسیب‌ها و خطری برای سلامت اجتماعی محسوب می‌شود لذا بهبود فضای کسب و کار در تهران بسیار حائز اهمیت است و باید چاره‌ای در این زمینه اندیشید.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ بر اساس بند 2 ماده 24 لایحه برنامه سوم شهر تهران همچنین مصوبه ساماندهی و ارتقاء کارآفرینی شهر تهران شهرداری تا کنون باید در توسعه کارآفرینی لایحه‌ای را به شورا ارائه می‌کرد ولی تا کنون این اقدام صورت نگرفته است.

نجفی با تأکید بر اینکه بهبود مستمر کسب و کار و کارآفرینی در تهران ضرورت دارد، گفت: بر اساس اسناد فرادستی و مصوبه‌های موجود تأکید می‌شود که هر چه سریع‌تر شهرداری لایحه مربوطه را به صحن شورای شهر ارسال کند.

وی خاطرنشان کرد:‌همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که در برخی از مناطق پایتخت از جمله منطقه 17، 2 هزار مترمربع از زیرساخت‌های اجتماعی استفاده مغایر در آن صورت گرفته و حتی برنامه‌هایی متضاد موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته است که در این زمینه درخواست داریم شهرداری بررسی‌های لازم را انجام دهد.

کدخبر: 760289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟