لزوم پرداخت عادلانه حقوق و مزایا پرسنل حوزه شهرسازی و معماری

به گزارش رکنا، جعفر شربیانی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکری خطاب به معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: با اتخاذ تصمیمات کارآمد در جهت ارتقاء سرمایه اجتماعی و انسانی و بکارگیری رویکردهای تشویقی و رقابتی سالم، نسبت به پرداخت عادلانه حقوق و مزایا بین پرسنل اقدام شود.

او ادامه داد:  ایجاد انگیزه برای کارکنان هر سازمان باعث بروز استعداها و افزایش حس تعلق در پیشبرد اهداف آن سازمان بوده که با لحاظ نمودن تجارب فنی و تخصصی و سختی کار، علاوه بر تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به درخواست های مراجعین، رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد:  از این رو حوزه شهرسازی و معماری به دلیل نوع و نحوه ارائه خدمت و پاسخگویی، می تواند زمینه ساز قضاوت درست از مدیریت شهری را به نمایش بگذارد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران یادآور شد:  با این نگرش لزوم توجه به نحوه پرداخت عادلانه حقوق و مزایای پرسنل حوزه شهرسازی و معماری نواحی و مناطق به عنوان اولین کارکنان خط مقدم مستقیم پاسخگویی به شهروندان، از حیث کیفیت ارائه خدمت و رضایتمندی شهروندان بسیار حائز اهمیت است.

شربیانی با بیان اینکه یکی  از  نتایج حاصل از برگزاری نشستهای هم اندیشی با کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری نواحی و مناطق، مشخص شدن یکی از مهم ترین دغدغه های آنان، مبنی بر  ناعادلانه بودن پرداخت حقوق و مزایای این افراد بود، گفت: متاسفانه با نگاه های نادرست به پرسنل پاک دست این حوزه تخصصی مواجه هستیم. از طرفی به دلیل نوع ارائه خدمت چهره به چهره، حجم کار بسیار بالا و استرس های ناشی از سختی کار، بازنگری در نحوه پرداخت حقوق و مزایای پرسنل حوزه شهرسازی و معماری امری ضروری و مهم  است.

او خطاب به معاون شهردار تهران افزود: از دکتر فروزنده معاون  برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و امور شورا انتظار می رود در اقدامی عاجل این بی عدالتی را رفع نموده و اقدامات لازم را جهت رضایتمندی پرسنل این حوزه تخصصی به عمل آورد.

کدخبر: 757871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟