منتخبان جدید شورای شهر با ما جلسه بگذارند / یک عضو فعلی شورای شهر تهران درخواست کرد

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از رئیس شورای شهر درخواست کرد که ترتیب برقراری جلسات بین اعضای کنونی شورای شهر و منتخبان دوره بعدی شورای شهر تهران را به جهت انتقال تجربه فراهم کند. محمد سالاری در این باره تاکید کرد که منتخبین جدید شورای شهر باید با اطلاعات کامل از وضع موجود شهر و اقدامات انجام شده، مدیریت شهر را تحویل بگیرند.

به گزارش رکنا،  محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در سیصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فرصت یکماهه باقی مانده از دوره پنجم مدیریت شهری تهران، گفت: مطابق آنچه در سنوات گذشته مدیریت های شهری مرسوم بوده، اعضای شورای شهر و متتخبین جدید در روزهای پایانی هر دوره سلسله نشست ها و جلسات را بصورت مشترک برگزار می کردند تا هم اعضای کمیسیون های تخصصی و هم معاونین شهردار گزارشات و اطلاعاتی را از وضع موجود و اقدامات انجام شده، به منتخبین جدید ارائه دهند اما با توجه به زمان اندک باقی مانده از این دوره هنوز هیچ جلسه مشترکی بین اعضاء فعلی و منتخبین جدید شورای شهر تهران برگزار نشده است.

 رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت برگزاری این سلسله جلسات، ادامه داد: تشکیل این جلسات مشترک موجب می شود، منتخبین جدید شورای شهر بصورت دقیق و کارشناسانه در جریان وضعیت موجود شهر و اقدامات انجام شده در این دوره مدیریت شهری قرار گرفته و با اطلاعات کامل و جامع، مدیریت شهر را تحویل بگیرند.

وی افزود: بسیاری از  سوءتفاهماتی که اکنون از سوی منتخبین جدید مطرح می شود ناشی از عدم برگزاری این جلسات مشترک و نداشتن اطلاعات کامل است لذا  از ریاست شورا درخواست دارم، چندین جلسه مشترک با منتخبین جدید، برگزار شود تا آن ها نیز در جریان اقدامات، دستاوردها و تجربیات این دوره قرار بگیرند.

کدخبر: 702150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟