وزیر بهداشت: قوه قضائیه از یاران صمیمی ما در میدان مبارزه با کرونا است

به گزارش رکنا، سعید نمکی با اشاره عملکرد دستگاه قضا هم‌زمان با ایام هفته قوه قضائیه ، گفت: هفته قوه قضائیه را خدمت همه قضات شریف، همه دادستان‌ها و مجموعه این قوه تبریک عرض می‌کنم.

وزیر «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با اشاره به تعامل خوب قوه قضائیه با این وزارتخانه در ایام کرونا ، تصریح کرد: قوه قضائیه واقعاً در ایام کرونا به مجموعه وزارت بهداشت و کادر درمان در راستای خدمت بیشتر و بهتر به مردم کمک کرد.

نمکی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه از یاران صمیمی ما در میدان مبارزه با بیماری کروناست، اضافه کرد: این قوه به ویژه در بحث رعایت پروتکل‌ها، تعاملات خوبی با ما در جهت بهبود شرایط دارد و بسیار با ما همراهی کردند.

وزیر «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با بیان اینکه قوه قضائیه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در شرایط کرونایی حاکم بر کشور عملکرد خوبی دارد، تصریح کرد: قوه قضائیه در تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم به ویژه ماسک بسیار با وزارت بهداشت همراه بودند.

نمکی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت قوه قضائیه با راهبری آقای رئیسی بوده است، اضافه کرد: اقدامات خوب و امیدوار کننده‌ای ارائه کردند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گره‌گشایی و رفع موانع از تولید را یکی دیگر از اقدامات مهم در قوه قضائیه در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی برشمرد و اظهار داشت: اعتماد عمومی نسبت به این قوه را در رابطه با عدالت گستری و فساد ستیزی بالا بردند.

کدخبر: 701233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟