مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران: هزار سازه به یاد بنیان گذار انقلاب و شهدای پانزده خرداد اکران شدند

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام پیش رو، از پوشش سازه‌های فرهنگی شهر در آستانه سالگرد شهادت رئیس مذهب تشیع (علیه السلام)، رحلت حضرت امام (ره)و 15 خرداد خبر داد و در این باره گفت: یاد و خاطره امام راحل، در آستانه ایام 14 و 15 خرداد، بیش از هر زمان دیگری در دل مردم، شهرها و به خصوص پایتخت احساس می‌‎شود به همین خاطر به این موضوع نگاهی ویژه داشتیم. بدیهی است سخنان و منویات حضرت امام راحل(ره)، در طول سال نیز، درون شهر اکران می‌شوند اما تمام سعی ما این بود که در آستانه این رحلت جانسوز، نگاهی اختصاصی به این امر داشته باشیم.

به گزارش رکنا، او ادامه داد: با توجه به اینکه امسال شهادت امام صادق (ع) با رحلت امام راحل و شهدای 15 خرداد همزمان شده است، سعی کردیم که سازه‌های موجود را به صورت توامان به این سه مناسبت مهم اختصاص دهیم.

مشارکت پرشور مردم در انتخابات

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر نیز قرار داریم، تلاش کردیم که پیام‌هایی از حضرت امام راحل انتخاب شوند که به این موضوع مرتبط باشند. به همین خاطر در اکران‌های سطح شهر از سفارشات امام خمینی (ره) به مشارکت پرشور مردم در انتخابات و حضور گسترده در این رویداد استفاده شده است تا انشاالله با حضور و مشارکت چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای شاهد انتخاباتی مقتدر باشیم.

ضرغامی افزود: به لطف خداوند و با تلاش همکاران ما در سازمان زیباسازی، اکران این مناسبت‌ها از روز نهم خرداد ماه آغاز شده است و فضای شهر با منویات مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) و جانفشانی‌های شهدای 15 خرداد، در کنار سخنان و زندگی ارزشمند امام صادق (ع)، مزین شده است چرا که تمام این بزرگان نقش مهمی در رشد و پیشرفت روح انسان‌ها، به خصوص در کشور ما ایفاء کرده‌‎اند.

او در پایان گفت: به همین منظور تمامی سازه‌های فرهنگی مترو، محوطه حرم حضرت امام (ره) و بهشت زهرا نیز به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران

کدخبر: 693724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟