وضعیت بارش باران تا روز چهارشنبه

وضعیت بارشی کشور به گونه ای است که تا روز چهارشنبه در برخی نقاط کشور شاهد باران هستیم.

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات سمنان،‌ فردا یکشنبه در ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی و روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه در ارتفاعات سمنان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

از امروز تا یکشنبه استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور،‌ افزایش 6 تا 10 درجه‌ای دما و دوشنبه همین مقدار کاهش دما در سواحل دریای خزر، شمال شرق و اردبیل پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور تا آخر هفته افزایش نسبی دما یا نوسان دمایی کمی خواهند داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا وزش باد جنوبی برای سواحل دریای خزر به ویژه در مناطق کوهستانی گیلان، غرب مازندران و اردبیل پیش‌بینی می‌شود. روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات وزش باد شدید در خوزستان، ایلام و زابل روی می دهد. خیزش گردوخاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

همچنین روزهای دوشنبه،‌سه شنبه و چهارشنبه قسمت‌هایی از خلیج‌فارس و روز دوشنبه دریای خزر مواج است.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟