18 درصد تهرانی های 70 سال به بالا واکسن کرونا زده اند + فیلم
حجم ویدیو: 11.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

از روز شنبه واکسیناسیون افراد بالای 70 سال در سطح کشور از جمله در تهران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دکتر علیرضا زالی ، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در مراسم افتتاح شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون تهران گفت: در این مرکز که در شمال شرقی تهران قرار گرفته است، فضای نسبتا مفرحی با همکاری شهرداری منطقه 4 و نیروهای بسیج سپاه کربلا فراهم شده و از ابتدای صبح تا کنون تلقیح واکسن برای 650 نفر انجام شده است.

وی افزود: یکی از راهبردهای اصلی ما جهت تسهیل و تسریع فرآیند واکسیناسیون کرونا برای شهروندان تهرانی، راه اندازی مراکز تجمیعی است و به ازای هر مرکز تجمیعی، 4 تا 5 مرکز جامع سلامت پشتیبانی فنی و علمی را برعهده دارند.

زالی درباره آخرین آمار واکسیناسیون سالمندان عنوان کرد: بعد از تزریق واکسن به گروه های 80 و 75 سال به بالا، از شنبه هفته جاری واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا در تهران آغاز شده و تا کنون بیش از 65 درصد افراد بالای 75 سال، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران تاکید کرد: در 48 ساعت گذشته که واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا آغاز شده است، بیش از 18 درصد واکسن کرونا دریافت کرده اند و پیش بینی ما این است که تا پایان این هفته رقم واکسیناسیون کرونا در این افراد بسیار افزایش خواهد یافت.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟