خدمات رایگان متروی تهران در شب های قدر

شب قدر امشب فرا می رسد و متروی تهران برای خدمت رسانی به مردم رایگان است.

به گزارش رکنا، فرنوش نوبخت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ و یکم و بیست‌ و سوم ماه مبارک رمضان، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت ۲:۳۰ بامداد فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران در نخستین شب قدر در شامگاه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب هایی قدر بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (دوشنبه ۱۳) و (چهارشنبه۱۵) اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان بیان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - کرج- گلشهر و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک و دو، چهار و شش فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟