درخواست بهزیستی برای دریافت واکسن کرونا

به گزارش رکنا، مصطفی سراج مدیرکل مراکز مراقبتی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فرآیند واکسیناسیون در مراکز تحت نظارت، گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰ نفر دوز اول واکسن دریافت کردند.

مدیرکل مراکز مراقبتی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۹ نفر دوز مرحله دوم را نیز دریافت کردند، تصریح کرد: بر این اساس بیش از ۷۱ هزار نفر در مراکز توانبخشی مراقبتی شبانه‌روزی اعم از افراد دارای معلولیت، اختلالات روانی و سالمندان مقیم هستند که ۲۲.۵ درصد آنها واکسینه شدند که نسبت به برنامه زمان‌بندی ستاد ملی کرونا عقب هستیم.

وی تصریح کرد: مراکز توانبخشی مراقبتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور باید واکسیناسیو ن را در مرحله اول همزمان با کادر بهداشت و درمان قرار گرفته بود و با توجه به آغاز فاز دوم عمومی واکسیناسیون طبیعتاً باید فاز اول به پایان رسد؛ لذا از دانشگاه علوم پزشکی خواستاریم در اسرع وقت اقدام کنند.

سراج در پایان یادآور شد: البته چند روزی است که برخی از دانشگاه‌ها و مراکز بهداشت آمار مراکز معلولان را برای واکسیناسیون دریافت می‌کنند که امید است همه استان‌ها و همه مراکز بهداشت در سراسر کشور این آمار را دریافت کنند و این مرحله را در اولویت بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟