فراخوان اعزام مشمولان اردیبهشت 1400

به گزارش رکنا، سرهنگ "ولی ترابی" اظهارداشت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال جاری می‌بایست راس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه مورخه 1400/02/01 در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس(حد فاصل عوارضی قم کاشان- وعوارضی قم تهران بعد ازاداره راه و شهرسازی معاونت وظیفه عمومی )مراجعه تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت واینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که تاکنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه نمایند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور،براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می شود،لذاخانواده ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

وی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح وسایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه وکارت ملی را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 678559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟