انتقال ۷۳۰ مصدوم تصادف رانندگی به بیمارستان‌ها تا 9 فروردین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام یک هزار و ۲۵۹ ماموریت امدادی در طرح نوروزی ۱۴۰۰ در فاصله زمانی ۲۵ اسفند تا ۹ فروردین خبر داد و گفت: تا کنون ۷۳۰ مصدوم حوادث رانندگی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش رکنا، مهدی ولی‌پور با تشریح خدمات امداد و نجات در طرح نوروزی امسال گفت: یک هزار و ۲۵۹ ماموریت امدادی انجام شده و ۵۵ هزار و پنج نفر از حادثه دیدگان در حوادث و سوانح از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از کل ماموریت های انجام شده از سوی هلال احمر مربوط به سوانح ترافیکی بوده است، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مصدومان ۸۱۹ سانحه رانندگی امدادرسانی کرده و ۷۳۰ نفر را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند، به علاوه ۱۴۸ مورد عملیات نجات فنی ۱۹۵ نفر نجات و رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور تا ساعت ۸ صبح امروز نهم فروردین، تاکید کرد: در این مدت ۶۲ هزار و ۷۴۳ نفر از مسافران در ورودی مرزها کنترل شدند و از ۱۲ هزار و ۴۴۸ نفر تست سریع کرونا گرفته شد. همچنین برای ۵ هزار و ۴۴۸ نفر از مسافران هم که دارای علائم بودند، تست PCR انجام شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟