تشریح عملکرد پلیس پایتخت در سال 99 از زبان سردار رحیمی

رئیس پلیس پایتخت عملکرد پلیس تهران در سال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی با حضور در جمع کارکنان با اشاره به اینکه سالی که با میلاد مسعود منجی عالم بشریت آغاز شود به طور حتم سالی سرشار از موفقیت و بهروزی خواهد بود، بیان داشت: ما امروز سربلندترین نظام و حاکمیتی هستیم که زیر بار ظلم هیچ ظالمی نمی‌رود و خود نیز به کسی ظلم نمی‌کند و در حقیقت نظامی آزاده و سربلند در جهان است.

وی با تاکید بر اینکه باید بصیر و دشمن شناس باشیم، عنوان داشت: باید همه ما نسبت مسائل مختلف نگاهی نافذ و بصیر داشته باشم و با دقت و کارشناسی شده مسائل مختلف و تحرکات دشمنان کشور را رصد نمائیم و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه‌های خود به منافع ملت گرانقدرمان آسیب بزنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در سال ۹۹ پلیس پایتخت در کاهش جرایم و افزایش کشفیات و برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش کارنامه پربار و درخشانی دارد، عنوان داشت: خداوند را سپاسگزاریم که در سالی که گذشت همه توان و امکانات خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مردم عزیزمان کردیم و در این مسیر به موفقیت‌های چشمگیری نائل آمدیم.

سردار رحیمی افزود: به برکت مجاهدت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته سال ۹۹ یکی از طلایی‌ترین سال‌هایی بود که می‌توان اذعان داشت پلیس در عرصه تأمین نظم و امنیت و آرامش در پایتخت خوش درخشید.

وی با تاکید بر اینکه برای سال جدید و افزایش کمیت و کیفیت خدمت رسانی به مردم باید برنامه محور عمل نمائید و افق مشخص را باید در نظر داشته باشیم، گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید همه تلاش خود را بگذاریم تا تولید داخلی رونق پیدا کند و کسانی را که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند را شناسایی و دستگیر و تحویل مرجع قضائی نمائیم.

وی افزود: به طور حتم مهمترین راه مقابله با تحریم دشمنان فعال کردن چرخه تولید داخلی در حوزه‌های مختلف است که باید با تلاش و حمیت به این مهم دست یابیم.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟