رشد ۱۵ درصدی بستری شدگان کرونایی در تهران

علیرضا زالی درباره آخرین وضعیت کرونا در تهران، گفت: تعداد موارد بستری بیماری در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته رو به افزایش بوده است. در حال حاضر تعداد موارد جدید بستری در استان تهران به عدد ۴۰۴ رسیده است که این عدد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. یعنی ما در تعداد موارد بستری جدید در تهران، نه تنها با کاهش آمار بستری جدید مواجه نبودیم، بلکه ۱۵ درصد رشد را هم داشتیم. از این تعداد حدود ۸۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

تعداد بیماران کرونایی که در تهران بستری هستند

به گزارش رکنا، وی افزود: در مجموع در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی که در تهران بستری هستند، به عدد ۲۲۲۴ مورد افزایش یافته است که مجموعه بیماران بستری در تهران نسبت به روز گذشته ۳.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. از این تعداد حدود ۷۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. تعداد مواردی که به بخش‌های بهداشتی و درمانی ما مراجعه کرده‌اند، حدود ۳۲۰۰ نفر است و در این تعداد ۴۰۴ نفر بستری شدند که این نشان می‌دهد که تعداد بستری‌مان نسبت به مراجعه سرپایی‌مان به طور قابل توجهی در تهران افزایش یافته است که به این مفهوم است که در بخش سرپایی علاوه بر افزایش کمی تعداد مراجعین‌مان، با تغییر الگوی مراجعه که منجر به بستری بیشتر می‌شود، مواجه شده‌ایم که نکته بسیار مهمی است.

خبری از کاهش آمار کرونایی نیست

زالی ادامه داد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم، بخش زیادی از مراجعین فعلی ما کسانی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند ماه در جریانات پر ازدحام درون شهری حضور داشتند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین ماه به همین صورت ادامه یابد و بعید می‌دانم تا نیمه اول و حتی دوم فروردین کاهش جدی آماری را شاهد باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
شهرآرا نیوز

 

کدخبر: 672168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟