وضعیت فاصله گذاری اجتماعی تهرانی از زبان استاندار تهران

کرونا در تهران همچنان وجود دارد اما فاصله گذاری اجتماعی به گفته استاندار تهران مقداری بهتر شده است.

به گزارش رکنا، انوشیروان محسنی بندپی در طرح اقتدار نوروزی گفت: در آستانه سال ۱۴۰۰ خوشحالم که محضر تلاشگرانی هستیم که پیچیده‌ترین و سخت‌ترین وظایف را عهده‌دار هستند تا شرایطی فراهم شود که برای شهروندان آرامش، امنیت و نظام و انضباط محقق شود.

وی افزود: از همه اقدامات و تمهیدات فرماندهی نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم که این مجموعه را در جایگاهی قرار دادند که به گفته رهبر معظم انقلاب بسیار ارزشمند و قدرتمند در برقراری امنیت و آرامش شرایط مطلوبی را فراهم کردند.

وی ادامه داد: امنیت از اساسی‌ترین مولفه‌هایی است که با تامین آن ابعاد مختلف توسعه در جامعه محقق می‌شود. امروز پلیس در تنوع فعالیت‌های خود عملکرد ارزشمندی دارد و این تمهیدات در تهران بزرگ با ویژگی‌های خاصی همراه است. تهرانی با ۱۲ میلیون نفر جمعیت که هر جرم و جنایتی پایلوت آن در تهران مشاهده می‌شود؛ در چنین شرایطی ایجاد نظام و آرامش نسبت به سایر نقاط سخت‌تر است.

استاندار تهران با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در تهران بزرگ گفت: پلیس با بهره‌گیری از توان و ظرفیت امروز شرایط خوبی را فراهم کرده به شکلی که شاهد افزایش هشت درصدی در کشفیات هستیم و ظرف سه سال مدیریت سردار رحیمی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از سال ۹۶ با ۲۹ درصد وقوع جرم در تهران در سهم کشوری امسال به ۲۰.۵ درصد کاهش پیدا کرده که نشان از بهره‌گیری همه ظرفیت‌ها در حوزه مقابله با جرم و جنایت است.

وی تاکید کرد: پلیس در حوزه سلامت در کنار کادر درمان قرار گرفت و در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش موثری را ایفا کرد. امروز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران به ۷۶ درصد رسیده که جزو استان‌های برتر شده‌ایم و این مهم محقق نمی‌شد مگر با تلاش سخت‌کوشان نیروی انتظامی که صورت گرفت.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟